Tuesday, October 4, 2016

Forex Trading Plan 'N Voorbeeld

Forex Trading Plan. N voorbeeld Forex valuta handel is 'n nul-som spel en diegene met 'n verhandeling van plan en die nodige dissipline om daarby te hou sal slaag oor dié wat handel sonder een. As jy wil wees op die positiewe kant van die spel begin met jou handel plan - dit is jou belangrikste wapen teen jou teenstanders. Hier is 'n voorbeeld van hoe 'n Forex Trading Plan moet lyk: My doel is om 20 bosluise of $ 200 per dag te maak oor die 20 dag handel tydperk. My teikenmark is die euro / dollar lokomark. Trading styl is die dag handel met alle ambagte plaasvind 08:30-11:00 op klas dae. Op sekere geleenthede sal ek weer probeer om handel te 07:20 as gevolg van die feit dat 'n meerderheid van ekonomiese data vrygestel op 07:30 CST. Alle posisies sal aan die einde van die klas gesluit. Navorsing en Fundamentals Elke dag voor handel ek sal vul 'n verhandeling van plan vir die dag. Ek sal ook ondersoek fundamentele data wat verband hou met die markte voordat ek begin handel. Dit is om te kry 'n mark voel soos algehele makro tendense, wêreldgebeure, opkomende ekonomiese data. Ek sal ook kyk na tegniese data oor die afgelope paar dae om uit te vind wat tegniese beweging teenwoordig was. Kandelaar kaarte is belangrik vir dag-handel. Ek sal twee kaarte gebruik; 5-min en 4 uur. Ek gebruik die 4 uur kaarte om die belangrikste tendense en die 5 minuut grafiek identifiseer om klein tendens tydsberekening kry. Voor enigiets anders moet ek die klein tendens vestig. Alhoewel ek sal kyk na die 4 uur grafiek om 'n breër siening van die mark te kry, gegewe die hoeveelheid tyd wat ek het om handel te dryf, ek voel dit is meer belangrik om te fokus op die kort termyn tendens. As daar konsolidasie of enige ander nie-verwysing verkeer op die klein tendens, dan sal ek bly uit handel totdat 'n tendens hom voordoen. Ek sal westelike tegniese ontleding (DailyFX weerstand / ondersteuning, Moving gemiddeldes) gebruik om 'n algemene gevoel van watter rigting die mark gaan en oostelike tegniese ontleding te keer dat my toegang en uitgang punte te kry. Alhoewel tegniese ontleding is die basis vir my handel, as daar 'n fundamentele inligting wat kom uit wat duidelik swaai die mark teen die tendens sal ek gaan met die krag van die reaksie teenoor die fundamentele data. 1. Die eerste stap wat ek neem is om te bepaal of die kort termyn tendens is lomp of lomp 2. Ek sal kyk om te sien of daar enige belangrike sielkundige getalle en ondersteuning / weerstand punte in die nabye toekoms 3. As daar geen, sal ek 'n lang of kort te gaan, afhangende van die kort termyn tendens 4. As daar is, sal ek wag tot die mark dié nommers bereik om te kyk vir 'n ommekeer 5. Ek sal handel teen die tendens as ek 'n kandelaar ommekeer patroon met bevestiging (Bullish oorweldiging, Hammer, Morning Star, Shooting Star) 6. Wanneer die handel teen die kort termyn tendens, sal ek my limiet stel by die 50% fib retracement vlak Reëls van die Plan 1. handel nooit tydens konsolidasie 2. altyd naby 'n handel as Mas kruis teen 'n posisie 3. Probeer om 10 tics te bereik op elke handel, 1 baie = 10 tics, 2 baie = 5X2 ens


No comments:

Post a Comment